GRATIS verzending vanaf €50,00

Veelgestelde Vragen

Vragen?

Heeft u vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar en zal u zo snel mogelijk beantwoorden.

Neem gerust contact met ons op via contact@cyclmania.nl.

 

Hier zijn de vragen die u ons vaak stelt:

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden meestal binnen 3 werkdagen vanuit onze magazijnen verzonden.

Het duurt vervolgens tussen de 6 en 17 werkdagen voordat uw artikel bij u thuis aankomt.

In drukke periodes kan het tot 6 dagen duren voordat de bestelling wordt verzonden. Onze pakketten worden verzonden met La Poste; wij werken niet met afhaalpunten.

 

Mijn bestelling is niet compleet

Aangezien we verschillende opslaglocaties hebben en samenwerken met verschillende fabrikanten, kan het zijn dat u uw producten in verschillende pakketten ontvangt. Maak u dus geen zorgen als u niet alles tegelijk ontvangt.

Onze gemiddelde levertijd is 6 tot 17 werkdagen. Het kan voorkomen dat sommige pakketten iets langer onderweg zijn.

Als u uw pakket echter niet binnen 30 werkdagen na bestelling heeft ontvangen, krijgt u het volledige bedrag terug en mag u het artikel behouden zodra u het ontvangt.

Neem contact met ons op via contact@cyclmania.nl om een niet ontvangen artikel te melden.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

We verwerken de bestellingen die u plaatst snel, meestal binnen 12 uur.

Daarom heeft u 12 uur na het plaatsen van de bestelling de tijd om een annulerings- of wijzigingsmail te sturen naar contact@cyclmania.nl.

Na deze tijd zijn uw artikelen al verzonden en kunnen we uw bestelling niet meer wijzigen.

 

Het artikel dat ik heb ontvangen is kapot/defect?

Ondanks onze strenge selectie van betrouwbare vervoerders, kan het voorkomen dat uw pakket beschadigd aankomt.

Neem in dat geval of bij een fabricagefout contact met ons op via contact@cyclmania.nl met de volgende gegevens:

  • Uw bestelnummer
  • De beschrijving van het probleem (verkeerd artikel / defect, ...)
  • Een foto of video

U hoeft het product niet terug te sturen en wij zullen het bedrag van uw bestelling direct terugbetalen in de vorm van een tegoedbon (als u een andere vorm van terugbetaling wilt, laat het ons dan weten).

 

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden op onze website: Visa, American Express, Mastercard, Debitcards, PayPal en Bankkaarten.

 

Zijn mijn gegevens veilig?

Om uw persoonlijke gegevens te beschermen, nemen we redelijke voorzorgsmaatregelen en volgen we de beste praktijken in de industrie om ervoor te zorgen dat deze niet op ongepaste wijze verloren gaan, misbruikt worden, geopend worden, openbaar worden gemaakt, gewijzigd of vernietigd.

Als u ons uw creditcardinformatie verstrekt, wordt deze gecodeerd met behulp van het SSL-beveiligingsprotocol en opgeslagen met AES-256-encryptie.

Hoewel geen enkele methode van transmissie via het internet of elektronische opslag 100% veilig is, volgen wij alle PCI-DSS-vereisten en implementeren we aanvullende algemeen erkende industriestandaarden.